wtorek, 2 kwietnia 2013

Wojna banków na allegro?

Wczoraj kolega podesłał mi reklamę jaką znalazł na Allegro:
Byłem o tyle zdziwiony, bo nie tak dawno na stronie widniała reklama Synca w podobnej koncepcji, czyli porównania mocnych stron obu banków.

Co najlepsze nie potrafiłem znaleźć reklamy mBank na stronie allegro. Próbowałem wszelkich sposobów, ale nigdzie mi się nie pojawiała. Dopiero, gdy usunąłem wszystkie cookies reklama pojawiła się na stronie głównej.



Przedtem miałem tylko dwie zakładki z reklamami, po usunięciu cookies pojawiła się 3. Czyżby w cookies była zachowana informacja o wyświetleniu reklamy Synca. Nie mam szczerze mówiąc pojęcia. Ma ktoś jakiś pomysł?

Co myślicie w ogóle o takim podejściu banków do reklamy? Jestem ciekaw jaka będzie odpowiedź Synca teraz. A może inny bank zrobi teraz swoją reklamę na Allegro szydząc z tych dwóch banków ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz